Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Μπλογκοαβρότητες

Ο/Η Κεραμιδόγατος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αφιερωμένο στον αγωνιστή ...Τσε Γατάρα":

''Aγαπητέ Νanp Latino, σε ευχαριστώ για το ποίημα σου. Αν ο δικός σου οίστρος διακατείχε και πολλούς άλλους συμπατριώτες σου, τα πράγματα θα ήταν πολύ καλλίτερα. Ειλικρινά μου άρεσε αν και σε κάποια σημεία η... ομοικαταληξία πάσχει. Σε άλλα πάλι είναι άστοχο εντελώς καθώς ούτε μύδια τρώω (λόγω χοληστερίνης) αλλά ούτε και χιλόπιττα είχα την τύχη να γευτώ απο Μεσολογγίτικα χέρια (το αντίθετο θα έλεγα. Να σε ενημερώσω πάντως ότι στο Μεσολόγγι έχω πάρα πολλούς και καλούς φίλους και βεβαίως το επισκέπτομαι συχνά. Δεν ντρέπομαι δεν να σου πω ότι το πονάω πολύ περισσότερο απο κάποιους Μεσολογγίτες που για να δικαιολογήσουν την ανυπαρξία τους ομνήουν συνέχως στα.... ΙΕΡΑ και ΟΣΙΑ. Και αυτό ακριβώς είναι που μου προκαλεί αναγούλα. Επίτρεψε μου αγαπητέ φίλε, να το αναδημοσιεύσω το... ποίημα σου και στο δικό μου ΜΠΛΟΓΚ. '' 

(σσ. κοίτα να δεις που θα γίνουμε και κολλητοί στο τέλος...)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να είσαι ...γάτος γενικώς αλλά από ορθογραφία πάσχεις. Το "ομνύω" γράφεται με "υ" κι όχι με "η". Έτσι, επειδή σε ...χάλασε η ομοιοκαταληξία!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ, ΤΗ ΧΙΛΟΠΙΤΤΑ ΜΕ Ι ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ?

Ανώνυμος είπε...

απο συνταξη ομως ειναι καλος
ααα ολα κι ολα...