Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ερώτηση Σ. Γιαννακά για κτηριακό πρόβλημα σχολείων


ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΦΙΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
Επίκαιρη ερώτηση κατέθεσε η Βουλευτής Αιτ/νιας Σοφία Γιαννακά προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου με θέμα το κτιριακό πρόβλημα στις σχολικές μονάδες του νομού Αιτ/νιας. Στην ερώτησή της η Βουλευτής τονίζει:  
« Η νέα σχολική χρονιά, η δυσκολότερη από πλευράς συνθηκών, ξεκίνησε με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από πλευράς εκπαιδευτικών κενών. Πολιτικές παρεμβάσεις όπως, η νομοθετική ρύθμιση του Μαΐου που όρισε ένα ορθολογικό πλαίσιο διορισμού, μετακινήσεων και εξέλιξης όλων των εκπαιδευτικών, ο εξορθολογισμός των αποσπάσεων με την επιστροφή 5.000 εκπαιδευτικών από τα διάφορα γραφεία και υπηρεσίες στις τάξεις, ο διαρκής έλεγχος για την αποτροπή των πλασματικών αναγκών που προέκυπταν στα στοιχεία των διευθύνσεων εκπαίδευσης, η κάλυψη πραγματικών αναγκών με την πρόσληψη ειδικοτήτων   που υπήρχαν  ελλείψεις και τοποθετήσεις εκεί που υπήρχαν ανάγκες, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για να πετύχει τους στόχους του, το Νέο Σχολείο.»
Παράλληλα, συμπληρώνει η κα Γιαννακά.
« Χωρίς αμφιβολία όμως εξακολουθούν να υφίστανται προβλήματα που επιτάσσουν άμεση επίλυση. Ένα από αυτά, είναι το πρόβλημα των κτιριακών υποδομών. Συγκεκριμένα, στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας υπάρχουν ακόμα σχολικές εγκαταστάσεις  που θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα μαθητών και διδασκόντων. Ενδεικτική περίπτωση αποτελεί το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Βόνιτσας με ένα από τους δύο ορόφους του κτηρίου να έχει κριθεί ακατάλληλος και λύση να έχει δοθεί με ένα κοντέινερ στο προαύλιο. Σημειώνονται, επίσης, καθυστερήσεις και στην έγκριση του κτηριολογικού προγράμματος, από το Υπουργείο Παιδείας, για το Λύκειο Θέρμου, με αποτέλεσμα να καθυστερεί και η τελική δημοπράτηση του έργου. Σε άλλες περιπτώσεις διαπιστώνεται, ότι οι υπηρεσίες του Ο.Σ.Κ. Α.Ε. κωλυσιεργούν ανεπίτρεπτα, προφασιζόμενες δευτερογενείς διορθώσεις με αποτέλεσμα δύο χρόνια τώρα να μην εκκινούν αρκετά έργα, με αρνητικά αποτελέσματα για μαθητές, γονείς και δασκάλους.»
Τέλος, η Βουλευτής ερωτά την Υπουργό εάν θα αναλάβει το Υπουργείο πρωτοβουλία σε συνεργασία με το συναρμόδιο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, προκειμένου να επισπευστεί η διαδικασία επισκευής, συντήρησης, μετεγκατάστασης των υφιστάμενων σχολικών μονάδων  και ανέγερσης νέων.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΛΙΓΟ ΤΣΙΠΑ ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΓΗΣ. ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ; ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΕΛΑΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ. ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΙΑ. ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΗΦΗΝΕΣ

Ανώνυμος είπε...

μην ξεχνάτε ότι όταν κάποιος βουλετής κάνει επερώτηση λαμβάνει και ανάλογη αμοιβή... Για την περιοχή του Αγρινίου και του Θέρμου ενδιαφέραι η κυρα- Σοφία.. Για Μεσολόγγι και Ναύπακτο τίποτα...

Ανώνυμος είπε...

Δηλωση του Θ. Πάγκαλου: «Η απάντηση στην κατακραυγή κατά του πολιτικού κόσμου για το πως φάγατε τα λεφτά, είναι αυτή: Σας διορίζαμε για χρόνια, τα φάγαμε όλοι μαζί. Σας διορίσαμε. Σε μια εξευτελιστική για τη χώρα κατάσταση. Διπλασιάσαμε το κόστος του δημοσίου».

αυτο ειναι το Πασοκ.

Ανώνυμος είπε...

αν η συγκεκριμένη κυρία έπλενε κανένα πιάτο θα ήταν πιο πολύτιμη από το να κάνει τη γλάστρα στο ΓΑΠ. Ας μας πει η εν λόγω κυρία μέχρι τώρα , ως υπεύθυνη Παιδείας στο Νομό σε τι έχει συντελέσει στη βελτίωση της σχολικής στέγης. Θα ήταν εντιμότεορ αν τα φράγκα που παντελονιάζει κι αυτή εκεί μέσα στο μπουρδ... που λέγεται Βουλή να τα παραχωρούσε ως δωρεά σε ένα σχολείο να αγοραστούν εποπτικά υλικά για μαθητές... Αλλά από πότε η αυτογνωσία αποτέλεσε χαρακτηριστικό της φυλής μας; Παιδί του Λαμπράκη κι αυτή...Αναδείχθηκε με το σπαθί της.
Κι αν θέλετε κυρά τέτοια μου περάστε από τα σχολεία να μιλήσουμε λιγάκι όχι μόνο σε πράσινες Δ/νσεις...

Ένας εκπαιδευτικός από τα 800 πειραματικά σχολεία σας που ακόμη περιμένουν να στελεχωθούν...