Τρίτη 6 Απριλίου 2010
ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Συνεχίζονται απ΄ ότι φαίνεται οι βανδαλισμοί και οι καταστροφές μέσα στην πόλη αλλά και στο δρόμο της Τουρλίδας. Για άλλη μιά φορά στόχος οι σταθερές μπάρες, αυτή τη φορά στην είσοδο της Δημ. Δεληγιώργη από την οδό Β. Χρυσογέλου. Προφανώς ο περίοικος δυσκολεύεται στην προσέγγιση του σπιτιού ή του καταστήματός του και φρόντισε να ΄΄αποκαταστήσει΄΄ την τάξη. Και καλά, ας πούμε ότι εδώ κάποιος δυσκολευόταν, τα φωτιστικά της Τουρλίδας τι έφταιγαν; Θα το επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά: η αυτοδικία δεν είναι τρόπος επίλυσης διαφορών ούτε και τρόπος αντιπαράθεσης με τον Δήμο. Ο καθένας μπορεί να έχει τις ενστάσεις του αλλά αν επιλέγει τέτοιο τρόπο για να εκφράσει τις διαφωνίες του θα γίνουμε ζούγκλα. Για τα φωτιστικά της Τουρλίδας έχουμε εκφράσει και μεις από την αρχή του blog μας τη διαφωνία μας. Θεωρούμε ότι είναι ακατάλληλα από κάθε πλευρά (σχέδιο, ύψος, πυκνότητα, υλικό κλπ). Δεν είναι λύση όμως να πάμε να τα ξηλώσουμε. Όσον αφορά τις μπάρες, μπορεί ο κάθε θιγόμενος να προσφύγει στον αρμόδιο αντιδήμαρχο, να εκφράσει τις ενστάσεις του και να εξετάσουν την εξεύρεση λύσης. Ορισμένοι όμως οι οποίοι έχουν συνηθίσει σε καθεστώς πλήρους ασυδοσίας και νοοτροπίες Φαρ Ουέστ, θα έχουν να κάνουν με το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο και όχι μόνο με το εκάστοτε αρμόδιο όργανο. Παράδειγμα, το εικονιζόμενο ΄΄καβάλημα΄΄ στα πλαστικά κολωνάκια τα οποία έχουν τοποθετηθεί για να αποτρέπουν το μπλοκάρισμα στις γωνίες των δρόμων ώστε να να μην εμποδίζεται η στροφή των αυτοκινήτων και όχι για να βρίσκει έτοιμη θέση ο κάθε ΄΄τσάμπα μάγκας΄΄ που μπορεί να τα καταστρέφει αδιαφορώντας ακόμη και για τη φθορά του δικού του αυτοκινήτου, κλείνοντας τις στροφές και δημιουργώντας πρόβλημα σε όλους τους άλλους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Δυστυχώς ένα από τα "έγκλήματα" του τυχάρπαστου υπήκουου δημάρχου είναι και ο εκφασισμός της καθημερινότητας. Το σατανικό μυαλό που τον μανατζάρει του υπέδειξε "εφυέστατα" δύο πολιτικές. Πρώτον,να απαξιώσει την κορυφαία δημοκρατική διαδικασία που λέγεται δημοτικό συμβούλιο ούτως ώστε να μην τολμά σκεπτόμενος πολίτης να συμμετέχει με ότι αυτό συνεπάγεται, και δεύτερον "πόλις ελέω" με σκοπό την δημιουργία ανάλογης κοινωνικής συνείδησης για να μπορεί να επιπλέει. Υπάρχει αντίστοιχη φιλοσοφική σχολή σκέψης και στην κεντρική πολιτική σκηνή. Θα επιμένω στο "καλή μας Ανάσταση"
Μανώλης
Δημοσίευση σχολίου