Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο Γεώργιου Χαρ. Καραπαπά

Ευχαριστώ θερμά όλους τους συνδημότες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους, πιστεύοντας ότι μπορώ να συμβάλλω στην επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν την περιοχή μας.
Φίλες και φίλοι, η εκλογική αυλαία έπεσε και θα ήθελα να επισημάνω ότι ο συνδυασμός "Πορεία Δημιουργίας", έδωσε ένα δύσκολο αγώνα, με  αντίξοες συνθήκες. Ο αγώνας μας όμως είχε πάντα εντιμότητα, ήθος, σεβασμό προς τον πολίτη, όπως επιβάλλει ο πολιτισμός και η πολιτική δεοντολογία μας .
Στο σημείο αυτό θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου , ότι παρόλο που δεν εξελέγην στο Δημοτικό Συμβούλιο θα είμαι καθημερινά παρών, με όλες μου τις γνώσεις και όλες μου τις δυνάμεις, για την βελτίωσης της καθημερινότητάς μας.
Τέλος, να ευχηθώ στη νέα Δημοτική Αρχή καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο της.
Με εκτίμηση.
Γεώργιος Χαρ. Καραπαπάς

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μιλάμε είναι πολύ μεγάλη η απώλεια που χάσαμε τον μεγάλο Γιώργο Καραπαπά. Ήταν τόσο μαχητικός στα δημοτικά συμβούλια, έκανε τόσες προτάσεις για τον τόπο και έδινε μάχες ενάντια στον Λαδόγιαννο. Και μετά ξύπνησε!!!!!
Καλά γιατί όλοι οι μποχωρίτες ήταν ωσεί παρών στα δημοτικά συμβούλια;;; Τους έδινε τίποτε ο Λαδόγιαννος πριν τις συνεδριάσεις;;

Ανώνυμος είπε...

ΗΤΑΝ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
ΑΡΚΕΤΑ ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ...