''Έχω ξαναγράψει για την απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (με την πλήρη υποστήριξη των Ελλήνων εφοπλιστών και πλοιοκτητών) εναντίον των δύο ιταλικών οχηματαγωγών Ropax-1 και Ropax-2 που μετέφεραν φορτηγά από την Κόρινθο με 40% φθηνότερα τιμολόγια σε σχέση με τα ελληνικά πλοία. Σας θυμίζω ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε να αποκλείσει τα πλοία αυτά για λόγους «αθέμιτου ανταγωνισμού» προς τα ελληνικά πλοία επειδή η ιταλική εταιρεία απασχολούσε νομίμως ρουμάνικα πληρώματα. Τα μέλη των πληρωμάτων είχαν υπογράψει συμβάσεις με βάση τη συλλογική σύμβαση της αντίστοιχης ιταλικής ομοσπονδίας εργαζομένων που ελέγχεται από το κόμμα της κεντροαριστερής αντιπολίτευσης στην Ιταλία.
Τα δύο πλοία είχαν σε συντομότατο χρονικό διάστημα «κόψει» πελατεία από τους πλοιοκτήτες της Πάτρας επειδή ήταν φθηνότερα. Και ήταν φθηνότερα επειδή στην ουσία επιβίβαζαν ελάχιστους οδηγούς και μόνο ασυνόδευτες νταλίκες. Το σχέδιο ήταν απλό: τα δύο αυτά πλοία έπρεπε να εξαφανιστούν από την αγορά. Ομως αυτό είναι αντίθετο με την κοινοτική νομιμότητα και το άνοιγμα αγορών και επαγγελμάτων που προωθούν κυβέρνηση και τρόικα. Δικαστήριο του Πειραιά αποφάσισε ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία θα πρέπει στο εξής να απέχει από κάθε παρόμοια ενέργεια στο μέλλον–αποκλεισμό των πλοίων-αλλά εν τω μεταξύ η ζημιά είχε γίνει: Οι Ιταλοί αποφάσισαν προς δόξαν των εγχώριων νταβατζήδων που νέμονται τις γραμμές της Ιταλίας να διακόψουν τη γραμμή γιατί μετά από εβδομάδες αποκλεισμού τους στην Κόρινθο οι μεταφορικές εταιρείες είδαν και αποείδαν και αποφάσισαν να συμμορφωθούν και να μην… ξανακάνουν το λάθος να επιλέξουν αυτό που τους συνέφερε. Έτσι θέλοντας και μη οι μεταφορείς ξαναγύρισαν στην Πάτρα.
Συμπέρασμα: στην Ελλάδα δεν υπάρχουν μόνο κλειστοί κλάδοι και κλειστά επαγγέλματα αλλά ακόμα και κλειστά λιμάνια. Αλήθεια τι θα έλεγε η ΠΝΟ και οι Έλληνες εφοπλιστές αν οι Ιταλοί επέβαλλαν στις συνθέσεις των Ελληνικών πλοίων, ιταλικά πληρώματα διαφορετικά δεν τους επέτρεπαν να «πιάσουν» ιταλικό λιμάνι;''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου