Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»

της Στέλλας Αλαφούζου

Μέγα θέμα της επικαιρότητας των ημερών, η σεξουαλική παρενόχληση γνωστού (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί…) παρουσιαστή (!) της συμπρωτεύουσας, σε ανήλικο αγόρι από την Αρμενία, κατά τη διάρκεια προπόνησης σε γήπεδο ποδοσφαίρου στη Μαλακωπή. Ο 50χρονος κρίθηκε ένοχος για τις πράξεις της προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας και της πρόσκλησης σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις. Η ποινή που του επεβλήθη ήταν ένας χρόνος και έξι μήνες με αναστολή. Ύστερα από την άσκηση έφεσης, αφέθη ελεύθερος.
Σύμφωνα με μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα που σταμάτησε τον δράστη λέγοντάς του «δεν έχεις να πας πουθενά», η απάντηση – αντίδραση του δράστη ήταν: «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»… Προφανώς ο δράστης είναι πεπεισμένος πως είναι κάτι παραπάνω απ’ ότι ένας ακόμη της «αυτοκρατορίας των μετρίων». Στην πλειοψηφία των ανθρώπων του χώρου μου αναφέρομαι και χωρίς να εξαιρώ τον εαυτό μου. Καθένας μπορεί να είναι μέτριος στο «πόστο», που του έχει ανατεθεί. Αυτή η επίδειξη εξουσίας όμως από ανθρώπους που είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι δεν θα έπρεπε να απασχολούν τα Μέσα ή να εργάζονται σε αυτά, με ξεβολεύει.
Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που –για λίγο- έκανα μοντάζ στο υλικό του «φερόμενου ως δράστη» (correct;) για λογαριασμό της σατιρικής εκπομπής για την οποία εργαζόμουν… κουβαλώντας την πεποίθηση ότι το βίντεο «αγγίζει την τελειότητα…» Εδώ και μέρες ντρέπομαι τόσο και δεν τολμώ να το αποδώσω σε «στιγμιαίο λάθος». Συγνώμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: