Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Απάντηση ΕμποροΒιομηχανικού Συλλόγου στον κο Τσιχριτζή


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Λαμβάνοντας γνώση της από 08/06/2011 επιστολής του κ. Τσιχριτζή σε τοπική εφημερίδα σχετικά με τη βιωσιμότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Ι.Π. Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου, αισθανθήκαμε την ανάγκη ως «Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Ι.Π. Μεσολογγίου» να απαντήσουμε σε αυτή, ξεκαθαρίζοντας την άποψή μας και τη στάση μας στο θέμα αυτό.
Σε καμία περίπτωση δεν περιμέναμε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτ/νίας με τόση θέρμη και σιγουριά να διατείνεται περί της μη βιωσιμότητας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Ι.Π. Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου, διεκδικώντας τον τίτλο του «μελετητή-μηχανολόγου-ναυπηγού».
Και αυτό διότι ως Πρόεδρος ενός εκ των ελαχίστων επιμελητηρίων που δεν εδρεύει στην πρωτεύουσα του νομού οφείλει να ασκεί τα καθήκοντά του με γνώμονα πάντοτε την οικονομική ανάπτυξη της περιφέρειας που εκπροσωπεί και την εξυπηρέτηση της τοπικής και γενικότερης οικονομίας χωρίς παρωπίδες και αθεράπευτα τοπικιστικά σύνδρομα. Ως εκπρόσωπος φορέα υπαγόμενου στο Υπουργείο Ανάπτυξης, θα έπρεπε να γνωρίζει πολύ καλά ότι η ανάπτυξη δεν μπορεί να ταυτιστεί με την άνευ προοπτικών υπερφορτωμένη και άναρχα δομημένη ενδοχώρα της Αιτ/νίας και την παρωχημένη λογική της υπερσυγκέντρωσης, αλλά με την αξιοποίηση της ευρύτερης παραλιακής και λιμενικής ζώνης του νομού που μπορεί να αποτελέσει και τον ουσιαστικότερο πόλο τουριστικής προώθησης και εκμετάλλευσης. Δεν μπορεί επομένως να διατείνεται αρνητικός για επένδυση που επί πολλά χρόνια έχει αποτελέσει αναπτυξιακό διακύβευμα για την ευρύτερη Δυτική Ελλάδα και τους κατοίκους της Αιτ/νίας ειδικότερα.
Ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Ι.Π. Μεσολογγίου τα τελευταία χρόνια, κάνει συνεχείς και υπεύθυνες προσπάθειες προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σύνδεση αυτή, διότι πιστεύει ακράδαντα ότι η Ιερή Πόλη Μεσολογγίου λόγω της γεωγραφικής θέσης της έχει όλα τα πλεονεκτήματα για την πραγματοποίηση της σύνδεσης σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες, διότι:
Α) Είναι το πλησιέστερο λιμάνι προς τα Ιόνια Νησιά- ιδιαίτερα σήμερα μέσω της Εγνατίας Οδού-για τις περιοχές Ηπείρου-Δυτικής-Κεντρικής-Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και Δυτικής Στερεάς.
Β) Είναι το πλησιέστερο λιμάνι προς τα Ιόνια Νησιά για τις περιοχές Θεσσαλίας, Ανατολικής Στερεάς μέσω της Ε.Ο. Αντιρρίου-Άμφισσας-Λαμίας-Θεσσαλονίκης.
Γ) Η συνολική απόσταση της πόλης μας από τα Ιόνια Νησιά είναι μικρότερη από το λιμάνι της Κυλλήνης. Συγκεκριμένα: α) η απόσταση από την πόλη μας για Κεφαλονιά είναι 33 Ν.Μ. όταν από την Πάτρα είναι 54 Ν.Μ., β) για Ζάκυνθο είναι 43 Ν.Μ. όταν από την Κυλλήνη είναι 18 Ν.Μ. και από Μεσολόγγι για Κυλλήνη οδικώς είναι επιπλέον 120 χλμ., στα οποία θα πρέπει να υπολογιστούν και τα διόδια της γέφυρας Χαριλάου Τρικούπη.
Είναι απορίας άξιο ποιους ο κ. Τσιχριτζής στην παραπάνω απάντησή του θεωρεί «σοβαρούς επιχειρηματίες της Ι.Π. Μεσολογγίου», οι οποίοι τάχα δεν επιθυμούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση όταν τα τελευταία χρόνια ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Ι.Π. Μεσολογγίου κάνει επίμονες και επίπονες προσπάθειες για την πραγματοποίησή της.
Το Επιμελητήριο Αιτ/νίας αν ενεργούσε αμερόληπτα και αντικειμενικά και με στόχο την ορθολογική ανάπτυξη του νομού μας θα είχε προβεί, ως όφειλε, στις απαραίτητες ενέργειες για την πραγματοποίηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και δεν θα προέβαλε εμφαντικά την δήθεν οικονομική αδυναμία εύρεσης του κονδυλίου για τη σύνταξη της μελέτης. Όταν μάλιστα το κόστος αυτής δεν ξεπερνά το κόστος μίας εκ των δεξιώσεων που τα τελευταία έτη παραθέτει το Επιμελητήριο.
Άλλωστε αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της δήθεν οικονομικής αδυναμίας σύνταξης της μελέτης εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από τον κ. Σαμαλέκα, ναυπηγό-μηχανολόγο, για τη σύνταξη της μελέτης βιωσιμότητας της ακτοπλοικής σύνδεσης της Ι.Π. Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά, αφιλοκερδώς, τον οποίο και ευχαριστούμε, δεδομένου ότι από την αυθόρμητη αυτή ενέργειά του επιβεβαιώνεται η βασιμότητα των απόψεών μας.
Άραγε έχοντας τη μελέτη βιωσιμότητας της γραμμής ποιες θα είναι οι επόμενες ενέργειες του Επιμελητηρίου Αιτ/νίας, όταν η γραμμή αυτή μπορεί να επιδοτηθεί μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων και κονδυλίων;
Θα εξακολουθεί ο κ. Τσιχριτζής να αναφέρεται σε «μεσολογγιτάρχες» και άλλα τινά, όταν στο Καλλικρατικό Αιτωλοακαρνανικό έκτρωμα και σε γειτονικές εκφάνσεις ομοιδεατισμού έκανε δηλώσεις και εκδηλώσεις που δεν συνάδουν με την υποχρέωση που έχει ως κρατικός φορέας να προάγει την ισόρροπη ανάπτυξη και την ορθή χωροταξική κατανομή;
Άραγε ποια είναι η ευθύνη του για τη διαφαινόμενη, όπως προκύπτει από τα απογραφικά δεδομένα, πληθυσμιακή συρρίκνωση του νομού μας και την αναπτυξιακή του δυσμένεια;
Όλα τα ανωτέρω τα αναφέρουμε για την αποκατάσταση της αλήθειας και για την αποφυγή δημιουργίας εσφαλμένων εντυπώσεων στο αναγνωστικό κοινό, δεδομένου ότι βάσει της γενικότερης οικονομικής κρίσης που μαστίζει τον εμπορικό κόσμο, είναι αναγκαίο να πέσουν οι μάσκες και να αποκαλυφθεί το πραγματικό πρόσωπο και η συμπεριφορά αυτών που μονομερώς επενδύουν στη διόγκωση μίας πόλης και στην ικανοποίηση σοβινιστικών παραλογισμών και αγνοούν επιδεικτικά τα συγκριτικά αναπτυξιακά πλεονεκτήματα του Αιτωλοακαρνανικού παραλιακού άξονα και της πρωτεύουσας του νομού ειδικότερα.
 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ                                                        ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ    

σσ. IeraPolis: Ματαιοπονείτε. Θα παρουσιάσουν μελέτη που θα αποδεικνύει οτι το Αγρίνιο είναι πιο κοντά στην Κέρκυρα και τους Παξούς και ως εκ τούτου  δεν συντρέχει κανένας λόγος συζήτησης επί της ακτοπλοϊκής σύνδεσης. 'Άσε που μέσω Τριχωνίδας μπορεί να είναι και κοντύτερα στην Κεφαλλονιά...  

7 σχόλια:

το ΠΥΡΟΦΑΝΙ είπε...

Είμαι υπερήφανος που πρώτος ανάρτησα το θέμα αυτό της σύνδεσης με τα Ιόνια νησιά γιατί όσες φορές πήγα στην Κεφαλλονιά μέσω Αστακού διαπίστωσα ότι είναι πολύ δύσκολος ο δρόμος και άρα οι δικοί μας άνετοι δρόμοι πρόσβασης στην πόλη μας και στο λιμάνι μας μπορούσαν να αποτελέσουν πύλη προς αυτά τα δύο νησιά. Εξ άλλου πρέπει να πω ότι για να πάει κανείς στη Ζάκυνθο πρέπει να διανύσει τον επίσης δύσκολο δρόμο Πατρών Πύργου με έξοδα πολλά και ταλαιπωρία πολύ. Όσο για τον κ. Τσιχριτζή και πάλι αναφέρθηκα στην κακία με την οποία αντιμετώπισε ως Αγρινιώτης το θέμα και όχι ως Αιτωλ/νάνας. Μα και αν ακόμη δεν ήταν εφικτή η σύνδεση αυτή, ο κ. Πρόεδρος έπρεπε να κάνει τα αδύνατα δυνατά να την πραγματοποιήσει. Τον είδα και σε κάποια εκδήλωση τις ημέρες εκείνες και ήταν ένα θλιβερό ανθρωπάκι που προσπαθούσε να δικαιολογηθεί στον έναν και στον άλλον που τους χαιρετούσε. Δεν θέλει κανείς το καλό μας. Αν ήταν δυνατόν να βυθίσουν το Μεσολόγγι χωρίς συνέπειες....ευχαρίστως θα το έκαναν
ΤΟ ΠΥΡΟΦΑΝΙ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ.

ΤΣΙΧΡΙΝΤΖΗΣ - ΓΙΑΝΝΑΚΑ - ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ - ΜΩΡΑΙΤΗΣ - ΜΑΚΡΥΠΙΔΗΣ - ΣΩΚΟΣ ΚΛΠ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ -ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΚΑΒΟΥΝ ΤΟ ΛΑΚΚΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ.

ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Στο Αγρίνιο περιμένουν να ανέβει η στάθμη της θάλασσας με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Τότε θα γίνουν λιμάνι !!!!

Μερικοί παραείναι Φαταούλες

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα 5000 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος) που χρειάζονται για την μελέτη βιωσιμότητας της γραμμής σύνδεσης με τα Ιόνια νησιά, δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να τα βρούμε από τον εμπορικό σύλλογο, τον δικηγορικό σύλλογο, το φαρμακευτικό σύλλογο, τον ιατρικό σύλλογο από λίγο να τσοντάρανε όλοι αυτοί θα έβλεπες τον κώλο του κυρίου Τσιχριτζή πως σφίγγεται.
Για να προσπαθήσουμε λίγο ρε παιδιά....!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΑΥΤΗς ΤΗς ΠΟΛΗς ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΑΕΙ

Ανώνυμος είπε...

9.08 εκανες πολυ καλη επισημανση.Επιτελους οι φορεις να παρουν την πολη στα χερια τους.Αρκετα με τις εκδηλωσεις,τα χαμογηελα και το φαινεσθαι.Λιγη δραση παιδια

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΤΣΑΝΤΙΖΕΤΕ ΤΟΝ κ.ΤΣΙΧΡΙΤΖΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ. ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.