Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΜΠΟΧΩΡΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Καλημέρα σε όλους
   Έχοντας αγάπη για τον τόπο καταγωγής μου τον τόπο που έζησα μέχρι τα
δέκα μου χρόνια τον τόπο όπου έχω ακόμα στο μυαλό τις παιδικές αναμνήσεις μου
γεμάτες ανεμελιά , παιχνίδι ,παράδοση τραγούδια και πολλά άλλα απεφάσισα τον
λίγο ελεύθερο χρόνο που έχω να ασχοληθώ με το ψάξιμο ιστορικών πληροφοριών
και καταγραφών οι οποίες έχουν σχέση με την ιστορικότητα του χωρίου μας.
 Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι υπήρξε και ένα προσωπικό θέμα που με επηρέασε
πολύ και μεγάλωσε ακόμα περισσότερο αυτό το προσωπικό ενδιαφέρον
για τον τόπο καταγωγής μου.
 Διαβάζοντας αρκετά ιστορικά βιβλία (περιόδου της επαναστάσεως ) τα οποία
αναφέρονται ειδικά στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας διαπίστωσα με μεγάλη
έκπληξη ότι το χωριό μας ήταν το σταυροδρόμι και ο σταθμός πολλών μεγάλων προσώπων(κάτι που θα αναφερθώ σε επόμενα άρθρα μου με πληροφορίες).
 Στο σημερινό άρθρο μου θα ήθελα να γίνουν γνωστά κάποια ονόματα
συγχωριανών μας οι οποίοι έγραψαν την δική τους χρυσή ιστορία την δύσκολη
εκείνη στιγμή του γένους .
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτών των Μποχωριτών είναι οι ικανότητες τους και
για αυτό τον λόγο οι περισσότεροι από τους συγχωριανούς μας κατείχαν τον βαθμό
του Αξιωματικού (Μπουλουκτσης)και είχαν υπό της διαταγές τους 50 - 60 στρατιώτες , χαρακτηριστικά αναφέρω τα ονόματα των :.................................
Η συνέχεια εδώ :   http://evinochori.gr/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συνχαρητηρια κυριε νασοπουλε!!! [αιτωλια]

Ανώνυμος είπε...

ΟΝΤΩΣ , ΑΞΙΖΕΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΥ...