Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Απάντηση Δ. Σταμάτη σε δημοσίευμα της ΑΙΧΜΗΣ


                                                       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 ΘΕΜΑ : Απάντηση Δημήτρη Σταμάτη στο (Επισυναπτόμενο) δημοσίευμα του http://www.aixmi-news.gr της 14ης Απριλίου 2011.
 Θέλω να σας υπενθυμίσω, γιατί φοβάμαι ότι η μνήμη σας είναι επιλεκτικά ασθενής,  το έργο το οποίο μαζί με όλους – συνεργάτες, κοινωνία, δήμος έχουμε δημιουργήσει και συνεχίζουμε, στα μέτρα των δυνατοτήτων μας, να προσπαθούμε να δημιουργήσουμε.
Σας υπενθυμίζω επίσης ότι πράγματι οι θέσεις μου ήταν πάντα υπέρ της δημιουργίας του εφετείου στο Αγρίνιο, πράγμα το οποίο είχα και έχω το θάρρος  να το λέω χωρίς περιστροφές και δημοσίως. Φαίνεται όμως ότι με θέλετε συμμέτοχο και εσείς και κάποιοι, ευτυχώς ελάχιστοι, στην απαξίωση του ίδιου του Μεσολογγίου την οποία επιχειρείτε. Δεν θα με βρείτε συμμέτοχο σε αυτήν σας την προσπάθεια.
Τιμώ, αγαπώ, σέβομαι και θα συνεχίσω για όσο χρόνο με τιμά με την ψήφο του η κοινωνία του νομού Αιτωλοακαρνανίας, να αγωνίζομαι και για το νομό αλλά και για το ίδιο το Μεσολόγγι, βεβαίως χωρίς ποτέ να διεκδικώ το αλάθητο σε όλες μου τις πράξεις.
«Κάθε ελεύθερος άνθρωπος είναι δημότης Μεσολογγίου», έτσι και εγώ είμαι δημότης Μεσολογγίου και νιώθω υπερήφανος για αυτό.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΗ
 
Σας επισυνάπτουμε το δημοσίευμα



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πες τα ρε ΑΙΧΜΗ που μιλάει και ο Σταμάτης... Ντροπή του.

Ανώνυμος είπε...

Κε Σταμάτη αρκετά με την κοροϊδία απο τους βολευτες. Να προσέχετε πολύ εάν τολμησετε να πατησετε τα ιερά χώματα του Μεσολογγίου. ΝΤΡΟΠΗ σας

Ανώνυμος είπε...

den ntrepesai re stamati poion koroideyeis?ela simera kai tha ta poyme